perjantai 5. joulukuuta 2014

031214

Eli joulukuu ja neljäs työpäivä olis ollu mut mie vietin sen sairaalassa :( Tosiaan aamulla puol seittemän menin päivystykseen ku koko yön kauhee mahakipu ja mikään ei auttanu. Aika nopeesti siinä sit tuli päätös että mä jään sinne.                                                                        
  

Ei muutaku likka tippoihin ja leikkausjonoon! 
Osastolle mut siirrettiin puolen päivän aikaa ja sielä ku koko päivän jouduin oottelee leikkausta ilman ruokaa tai edes juomaa ni kyl mä meinasin jo luovuttaa ja lähtee kotii sieltä.
Sit juttelin Marikan kans puhelimessa ja jäinki viel ootteleen leikkausaikaa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti