Ei muutaku likka tippoihin ja leikkausjonoon!
Osastolle mut siirrettiin puolen päivän aikaa ja sielä ku koko päivän jouduin oottelee leikkausta ilman ruokaa tai edes juomaa ni kyl mä meinasin jo luovuttaa ja lähtee kotii sieltä.
Sit juttelin Marikan kans puhelimessa ja jäinki viel ootteleen leikkausaikaa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti