Työssäoppiminen Laura
perjantai 17. huhtikuuta 2015
160415
Koko päivä wc- ja talouspapereita laittelin esille kivasti ja lopuksi vielä vaippoja perheitten pienimmille :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti